Сьогодні будемо говорити про стадіон. Спробуємо втиснути в цю статтю все: від того, що говориться в правилах до тонкощів, про які продовжують сперечатися усі знавці проекту. Ну і розбавимо все це статистикою. Загальний опис. Опції. Значимість. Повторимо саме банальне: стадіон основне джерело доходу. Навіть якщо у команді не дуже сильні гравці, і ви не можете багато заробляти в турнірах, - стадіон завжди вас підтримає. Можна сказати, що це єдиний на 100% вірний спосіб заробляння грошей в грі. Давайте спробуємо розглянути якими повинні бути розміри стадіонів по рівнях (суб’єктивно)... 1-2 рівні. Потреба в стадіоні мінімальна. Небагато мають його більш ніж на 500-800 місць. А зазвичай, і того менше. Дохід з них дуже невеликий. Тому ризикнемо припустити, що на цих рівнях він не настільки важливий. Краще збирати гроші з турнірів на потенційних агентів. Так що навіть 1000-ний стадіон на 2 лвл не дасть вам за день грошей на агента з ціною 12 000. Краще притримати гроші. 3 рівень. Ось тут варто відразу ж побудувати арену на 1000 глядачів. Для менеджера 3 рівня цього поки що цілком достатньо. Велика місткість все одно не принесе результатів, так як глядачів для заповнення не вистачить. Купляйте перспективних гравців, збирайте гроші. 4 рівень. «Перехідний вік» вашої комнади.Тут необхідно розширити стадіон до 2-3 тисяч. До п'ятого рівня він повинен бути ніяк не менше 2000. 5 рівень. Початок «дорослого життя». Відповідно і стадіону. Тут його потрібно підняти до 4000-5000 глядачів. Зробити це досить складно, оскільки постійно потрібні гроші на гравців, оренду і т.п. Але до 6 рівня стадіон на 5000 стане гарантом безбідного існування. 6 + рівень. Далі можна будувати арену без комплексів. Будувати постійно.«Постійно?» - Запитаєте ви. А як же думки про недоцільність стадіону понад 10 000? Тут потрібно запитати себе: як довго ви маєте намір затриматися в 11х11? Якщо маєте намір довго - сміливо будуйте більше. Стадіон насправді окупиться досить швидко і потім почне приносити величезні прибутки. Заповнюваність. - Залежить від багатьох факторів:
- Кількість фанів господаря
- Кількість фанів суперника (вони ж теж приїжджають на зустріч)
- Стадія турніру (Чим вище, тим більше фанів прийде)
- Прихід «сторонніх глядачів» (крім фанів господаря і гостя, приходять сторонні глядачі)
- Рейтинг господаря (велика різниця в рейтнгі, наприклад 880/1200 дуже знизить відвідуваність)
Найпоширеніша помилка: «у мене 1000 фанів, значить стадіон понад 1000 мені не потрібен». Це велика помилка! На гру, крім фанатів приймаючої сторони приходять фани гостьової команди, а також вільні вболівальники. Іноді може бути так, що на гру прийде більше фанів, ніж їх є у приймаючої і гостьовий команд разом взятих. Звідси випливає також і те, що чим більше фанів у суперника, тим більше ви можете заробити на матчі. Найбільша загадка заповнюваності - рейтинг. Якщо у вашому рейтингу спостерігається дуже велика різниця між першим і другим числом в негативну сторону, то будьте готові до зниження відвідуваності в рази. Так як рейтинг оновлюється в загальній статистиці не миттєво, на відміну від профілю, то і заповнюваність змінюється також не миттєво. Якщо ви провели невдалий день, то на наступний ранок і почнеться зниження активності наповнюваності. Намагайтеся закінчувати день на мажорній ноті. Додатки до стадіону Чи потрібні доповнення до стадіону (козирок, автостоянка і т.д.)? Однозначно, що вони не мають в цій грі такий вже великий рівень значущості. Однак, якщо у вас великий стадіон, що перевищує кількість фанів, то постройкі в комплекті можуть збільшити відвідуваність на початкових стадіях турнірів. Якщо ж у вас є, куди з користю витратити гроші - то не треба. Розширення Як правильно розширювати стадіон - потроху або разом? Це не має значення - якщо ви 10 раз розширите по 10 місць, або один раз на 100, це буде одна і та ж сума. Тому, напевно для більшості більш правильний шлях - розширювати потроху, щоб постійно підтримувати бюджет на рівні.
|